Larz Kristerz



Är helt underbara !! Va jättekul att vara med och välkomna dom hem igår :) Mycket trevlig tillställning måste jag säga.
Många Grattis till dom duktiga killarna i bandet, ni förtjänar all lycka !!

Vad händer annars då ?? Inte mycket, jobbar & sliter och så försöker jag hinna rida så mycket jag kan (på min häst alltså).

Måste verkligen få fingrarna ur och baka mina älskade pepparkakor nu innan julen är förbi, tänkte ju ta en glöggkväll dagen innan julafton, mys mys mys....
Hinner ju inte göra det idag eftersom jag ska till Mora och klippa mig, sen umgås med underbara J :) Änterligen !! De va ju inte direkt igår :P Ska bli trevligt !!

Mysig och underbart trevlig natt hade jag också, tack för att jag slapp sova ensam :) Fast det kanske inte blev så mycket sova ;) hehe


Nej nu ska jag nog gå och duscha....

Bilder på mitt julkort och håret kommer sen....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0