Verkar lovande

Ja det verkar lovande med jobb framöver :) skönt... Hoppas på en resa till Borlänge snart !! Vill vill vill !!
Saknar en viss person där nere enormt mycket och även en viss liten familj.

Fick ett jättefint vykort från C,N & G idag, måste erkänna att det kom tårar. Du anar inte hur mycket du betyder för mig C. Tack !! Du har hjälpt mig enormt mycket genom denna resa. Utan dig hade jag inte stått där jag står idag !!

Varit i stallet hela förmiddagen. Ridit både Sanna o Sune, skönt fick tillochmed träningsvärk, men det är ju positiv värk :)
Hoppas M kan följa med mig ut dit någon dag och fota katterna så jag kan fixa min present till M :)

Just nu finns det många tankar, finns så mycket som vill sägas men tänker inte göra det här.
Idag känns som det varit en rätt okej dag trots allt.... Tack och lov att man har häst säger jag, den hjälper en så enormt mycket när man mår dåligt.

Tack Lys för att du finns, min älskade vän <3

Och vet ni vad ?? Dom mysiga sms:en, dom kommer fortfarande ;) hehe Trodde för ett tag att dom skulle försvinna, men icke :) Ewe är glad när hon får dom så hon vill inte att de ska sluta komma !!

Nej nu kommer M snart hit en vända o ska käka middag och så lär jag ta in hästarna...

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0