Besviken

Än en gång gör du mej besviken. Frågan är hur många gånger jag ska förlåta, eller hur många gånger jag orkar göra det för min egen skull ?? Tårarna rann igår, varför ?? Förstår inte hur du tänker och varför du hela tiden måste såra.
Trodde verkligen att för en liten chans skull att du hade ändrat dig och att du verkligen ville, jag gav en chans, snäll som jag är eller dum kanske, men vad fick jag för det ?? Förutom ett krossat hjärta för typ 3:e gången !!

Nu har jag definitivt bestämt mig, sista gången du fick chansen och nu har du inget mer att hämta hos mig, knappt så jag vill vara din vän.... Så nu behöver du inte höra av dig till mig om du känner dig ensam och sårad, för nu vet jag att det är bara då jag duger åt dig, så respektera detta, Tack !!

Tack alla vänner för stödet, det betyder jättemycket !!


Hörs då hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0