Guldfisk

Minne som en guldfisk, är ungefär den storleken jag har :/ Satt i bilen på väg från stallet och tänkte på det jag skulle skriva här och kom precis hem och har redan glömt va det va :S illa jag vet !! Alzimers light !!



Blir bastu ikväll :) Sköönt !! inhandlat lite cider också :) Göttans !!

Blivit nästan besatt av spel på king.com brukar spela word battle, skitkul :)

Tycker inte om denna halka som är ute just nu :/ Va till stallet i morse och det var världens isbacke ner till stallet och hagen, mindre trevligt när man precis varit till chiropraktorn och fixat ryggen... Va iväg till ett ställe och hämtade FEM hinkar med sand och sandade hela stallplanen, vägen ner till stallet, vägen till hagen och vägen till dyngstacken, och vad fick man för det ?? Jo en decci snö och sanden försvann :/ Suck men men vad göra !?

Nej nu ska jag spela lite spel !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: kaka

jo men självklart e det de sörru. själv sitter jag här och har skittråkigt, fredde sover och jag e inte ett dugg trött :(

2008-11-29 @ 22:50:19
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0