Heldag i Selja

Japp då har man varit en heldag på Selja skroten :D kan inte annat än skratta då M´s beundrare var där :D Han vill gifta sig med henne och ta med henne till Nigeria :D Jag fick nog följa jag med, men jag tror jag står över :P 
 De ni !! Nu vart ni avundsjuka va ??! haha
Måste säga att det var en mycket trevlig dag trots att den va lite långtråkig, och tack L för lunchen, den va super.

Mamma följde sen till stallet o mockade o tog in hästarna, haha hon undrade vad som hänt Sanna :P haha jag slant med saxen :D nä måste göra nått åt det där i morgon !!

Träffade M och S på Ica i dalen sen, kul det var ju super längesen !! Ska träffa M en vända i morgon kväll !! Trevligt trevligt !!

Just ja när vi va klara på skroten så åkte vi hem till M där dom tappat ut ca 400 kilo pellets på gräsmattan så Ewe har skottat massa pellets, det var drygt, jag vill då inte ha pelletspanna !!

Nej nu blir det soffan och tv´n....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0