Tidig morgon

Japp idag ringde telefonen 05,20 haha va tydligen någon som tycktejag skulle vakna då :P Fast personen i sig visste inte om det själv :D haha fick ringa tillbaka efter två samtal där man inte hörde mycket... Fick massa förlåt och att vi skulle höras senare när jag vaknat till riktigt :) Men tror ni jag kunde somna om efter det ?? Nej.... Men men låg kvar i sängen ett tag ändå.

Undra vad det blir idag !? Söka lite mer jobb kanske, sen stallet, och sen tänkt jag faktiskt lägga mig på sängen och läsa en bok. Börjar ju få ont i ryggen igen, undra om jag ska smörja med tigerbalsam !? Hm....

Min busunge är borta igen :(



Snälla kom hem till mamma :,(

Nej nu blir det nog byta om sen stallet....

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0