Upptagen AB

Ja känner att det var längesen jag skrev något här... Men varit riktigt upptagen de senaste dagarna så har inte haft tid att bloggat något tyvärr, varit mycket häst på sistone, riktigt kul.... Därför jag varit tyst, har faktiskt mycket annat att göra än att sitta framför datorn hela dagarna och skriva hur fantastiskt mitt liv är, jag vet ju redan att det är det :) Hehe

Varit i Mora heelaste dagen med M, hjälp henne i hennes stall och flyttat häst, förvånande va ? att det hade med hästar att göra :D Hennes kompis J var också där med hennes barn, och efter denna dag så har jag bestämt mig för att jag ska nog inte ha barn :D haha
Men när dagen väl är där då jag ska ha smått får jag väl hoppas att min far till barnet är annorlunda kanske, och andra sidan så har barns beteende väldigt mycket med uppfostran att göra så, nej så där ska inte mina barn vara...

Hm vad händer annars ?? Skulle träffat C med M idag men vart inte så :( Suck !!

Haft en jättetrevlig helg !! :) Hoppas de blir snart igen !!

I morgon ska jag fixa med lite papper och göra annat diverse tråk, sen blir det väl som vanligt också stallet och lite motion. Skönt !!

Nej nu ska jag dra mej från datorn !


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0