Alla vägar har sitt pris.

Trodde inte man kunde känna sig som jag gör nu, men det kan man tydligen. Men det mesta beror nog på allt man upplevt tidigare. Man bygger upp murar kring sig, gör det svårt för någon att ta sig igenom och se vad man är för någon.
Men alla vägar har sitt pris och vad man betalar beror på vilken väg du väljer, förr eller senare kommer man till vägskälet då man väljer "fel" väg och då får man även betala för det....

Man kan inte bara komma tillbaka och tro att allt ska vara som vanligt, det funkar liksom inte så. Livet fortsatte efter den där tisdagskvällen, jag gjorde mina val och dom står jag fast vid. Något du kanske aldrig förstår, men jag vet mer än du tror och tänker inte vara lika blåögd och naiv mer, slut med det !!

Alla gör sina val i livet och du har gjort dina. Nu sitter vi här och jag känner mig känslokall, kan inte ens tycka synd om, men det var den känslan jag fick när jag mådde dåligt. Jag är annorlunda nu, har växt i mig själv och vet nu vad jag förtjänar och vad jag vill ha.


Nej nu blir det stallet.....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0