Älven

Japp idag tog jag och Sanna oss en tur nere vid älven, det var helt underbart !!



Min underbara pålle !!

Red fast det var dåligt väder, inget som hindrar här inte :P hehe Red toll och med två hästar, tog mig en lite vända på Sune... skönt var det, lite tråkigt att rida själv bara :/ Nån som vill med ??
Blir till att rida två hästar i morgon också, trevligt trevligt, mycket motion och det är juinte fel :)

Fick mitt efterlängtade paket idag !! Och vet ni vad allting passade :) Är otroligt nöjd med skorna/kängorna !! Även ridbyxorna va skitsnygga :)

   

Kängorna (grymt nöjd med dom)

   

Ridbyxorna (så snygga)


Blir nog Mora en vända ikväll, köpt lite fika så ska ner o våldgästa M lite ikväll och bara sitta och mysa och prata lite, skönt och trevligt !!

Vann på min Keno idag :) 300 spänn, kanske inte så mycket men mer än inget alls !! Ewe är glad nu :)

Nej nu ska Ewe dra och ta in pållarna sen ska hon dra till sin vän...

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0