Du

som en gång betydde allt i mitt liv och som jag offrade väldigt mycket för, bland annat min bästa vän... Du rent ut sagt äcklar mig, tycker synd om tjejerna som faller för fasaden, för virket är definitift ruttet !! Det sägs att man inte ska ångra något här i livet, men jag kan nog nästan säga att jag ångrar det ett och ett halft år detta pågått, hur fan kunde jag va så blind och inte se vad du gick för !? Om jag säger som så så var vi ju ganska många som du höll på med samtidigt, vilket jag förstått nu i efterhand, och det gör mig verkligen äcklad... Men man lär sig så länge man lever och nu vet jag ju vem som har problem, och det är ju definitift inte JAG... Mitt enda råd är nog att Du borde söka hjälp !!
Jag tycker synd om din bror, det är först nu jag förstår...
Varför hålla sig till sanningen när man kan ljuga verkar ju vara ditt motto !!


Kvällen igår var jättetrevlig, förutom att vi fick lov att åka till Mora, det hade vi ju kunnat skippa....

Idag ska jag försöka rida en vända med M, trevligt trevligt... Ska ut fast det regnar, det finns ju faktiskt regnkläder :P Tömkörde ju Sanna igår och det gick kanon :) Kommer nog gå bra sen när vi ska spänna för henne !! Blir ju släde i vinter om allt går som det ska !! Bara träna träna träna som gäller !!

Nej nu ska jag nog ut och gå en vända eller dammsuga kanske...

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: i

Var är bilderna dååå :)

2008-10-04 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0