Mora

hela dagen lång, gud vad jag ränner runt hela tiden... Har umgåtts med M idag, va till C´s studio vid 12,oo kollade ut motiv, beställde tid :) lördag klockan 18,oo tjoho !! Trevligt trevligt !! Sen har vi varit runt på massa affärer, va också trevligt, hittade ju en kjol som va urläcker !! Sen blev de onyttig lunch och sen for vi även och kollade på stallplats åt M :) Vi hann även med en fika som A kom förbi på... sen bar de av hemmåt mot Dalen...

Hm vad händer i morgon i mitt fullspäckade liv då ?? Jo M kommer upp för vi ska tömköra Sanna, ska bli trevligt för det vore ju skojj om man kunde variera hennes motion, har förövrigt börja sätta igång henne nu... Skönt !!

Och jag har då fått funderingar på mitt liv :) Känns väldans bra måste jag säga :) Krävs lite planering och lite efterforskningar så får vi se hur det hela slutar, men det vore ju trevligt :)

Nej nu blir det att hänga lite tvätt sen kanske en film !? Får väl se om lillsyrran orkar !!

God Natt !!

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0