Tråkigt väder

Eller är det bara jag som tycker det ?? Ingen ork till något... Blir nog en slö dag idag framför tv´n och i sängen med en bok. Känns då som det just nu, har så ont i ryggen så kan inte göra så mycket, borde kanske beställa tid till gnuckokalln. Men jag e ju inte direkt förtjust i det, urscha !!


Mys i sängen ?? Var e du Tuffla, kom hem, mamma saknar dej !!



Tända brasan ikväll, mys mys mys....


Igår tog jag mina barn och åkte ner till syster, vi hade super trevligt som vanligt, undra om man kanske ska be dom komma hit ikväll och spela lite kort här :)


Spelade sjuan typ hela kvällen, gick inge vidare....


Va ju även som kattdagis där nere tack vare mina två och sen har ju C & D två stycken så det var full rulle hela tiden :D haha, kommer ett kort, dock väldigt suddigt !!


Toulouse, Tussa, Skruttan och Emil, helt underbara !!


Nej nu blir det soffan och en film, ska väcka min kära lillsyrra så hon kan joina mig :D

Skriver mer senare...

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0