Beslut...

Nu har jag fattat mitt beslut och jag hoppas verkligen att jag ska vara stark och hålla fast vid det, jag vet ju att gör jag inte det är det jag som blir ledsen... Vart en jobbig kväll det här, men någon dag ska man väl kunna kolla tillbaka på det här och skratta hoppas jag. Allt har väl sin tid.

Fick min Mp3 spelare idag :) Helnöjd fast den va lite liten :) Kommer en bild inom kort, vart en ScanDisck Sansa 4 GB.
Så nu har jag lite musik när jag ska ut och gå på kvällarna :) Kung !!

Gick kanonbra med ridningen idag, känner mig helnöjd. Ska rida en liten vända i morgon också sen ska hon nog få stå på söndag när vi ska till Sala, om jag nu ska med dit, har ju lite lätt beslutsångest :D HAHA

Funderar på att ta min kvällspromenad snart, måste ju ta upp dem igen efter ett litet uppehåll då jag inte hade någon musik, men nu har jag ju inte det att skylla på längre heller... :)

Köpt massa pannkakor idag också, är ju helt besatt av dom, haha det är ju hemskt ! Men så bra att ha hemma till lunch, lätt att göra också när man kommer hem från stallet.... Bara värma i micron, klarar ju vem som helst :)

Nej nu blir det nog min promenad och kolla hur nya Mp3´n funkar....

Hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0