Du lever bara en gång, och det är nu...

Nu är det verkligen dax att vända blad och gå vidare, skaffa sig nya erfarenheter och börja leva igen, för nu är det nog, det som hände igår tog priset, Du är inte värd att må dåligt över ens... Lögner, svek och otrohet är vardag tydligen.
Man lever bara en gång och det är nu, finns bara en som vet hur du ska leva och det är du... Och nu vet jag hur jag vill !!
Nu är det definitift stopp och slut på denna period i mitt liv...

Ett speciellt tack till G, det var skönt att prata med dig och man fick en helt annan syn och helhet efter vårt samtal.
Vill även ge en stor kram till C, du är som en syster och du ger en verkligen styrka och tro på sig själv, Tack !!
Ni hjälpte mig verkligen överleva dagen igår, och nu är det bara att sikta framåt.... Ska försöka, men jag vet att jag kommer klara det, för nu vet man....

För övrigt red jag igår, skulle ju prova nya gjorden, tog motionsvändan (lång lång uppförsbacke som man lägger i högsta växel i, sen lång lång lång nerförsbacke som man skrittar av i ) Tror ni inte att hästfan tappar skon längst upp i backen och blir ömfotat, det var ju bara att kliva av och gå hem, Ja jag skulle nog ha stannat i sängen igår med täcket över huvudet så här med facit i hand !! Men men man lär sig så länge man lever, men nu får hon väl stå tills hovslagarn kommer... trök...

Undra vad de blir idag, hoppas på att åka till Mora och ett besök hos M, skulle vara skönt... får se vad de blir har iallfall hästinsläpp ikväll så lär va hemma till 21,oo iallafall...

Fan Lys, igår när jag behövde så fanns du inte :( Hoppas inte nått är fel ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0