En saga utan lyckligt slut...

Ja det är väl ungefär så det känns, men det är väl inte riktigt så illa... kan ju kännas så ibland fast vissa vill att folk ska tro att dom har ett sånt himla bra liv hela tiden, men tycker bara att det är fjantigt och genomskådat för allt kan inte vara toppen jämt och det tror jag att alla förstår...

Nej nu ska jag börja vara positiv för det kommer lösa sig det vet jag, finns ju andra på denna jord som har större problem än mig :D tack och lov att mina inte är så stora...

Var nere i Mora med M och A idag, trevligt trevligt var det :) Köpte nya lampor till det kommande vardagsrummet, kommer bli så himla fint i min lägenhet sen :) Ska bli så skönt att slippa den här hålan ännu en gång :D

Har även hunnit med att rida en vända idag, gick ganska bra fast hon va lite uppstressad då de blåste massor idag men jag flög ju ine av iallafall så det är ju bra... Hon är så duktig min häst...

Undra om man ska ta en röjjardag i morgon och rensa ur allt man inte vill ha kvar... hmm ska se om M hade kunnat hjälpa mig kanske... Blir nog bra det där...

Har börjat motionera igen också, känns toppen... Kommer bli ännu bättre när man kan träna med C igen, saknar det verkligen... Saknar verkligen C, N, G och alla djuren....

Träffade K i går inne på apoteket också :) trevligt trevligt, fast hon såg lite ckockad ut när hon såg vad jag skulle köpa liksom resten av hela apoteket, alltså det är ju illa hur en del folk glor det är tur att det är gratis säger jag.... :D haha var nästan så jag tänkte vända mig om och tala om för fosilerna bakom mig att "ja jag ska köpa ett grav test, är det något ni undrar över eller?" Bara för att dom endast har sex en gång om året eller inget alls... ursch då tråkigt liv... haha...

Nej nu ska jag ta min promenad...

hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0