Promenad

Vart en promenad ner till C idag också... skönt... Va där och hälsade på, beställde en pizza, somnade på maten i soffan :) Skönt var det, men känner mig jätteslö nu och jag skulle behövt bort till stallet och fixa o grejja, har ju insläpp ikväll... Men de blir nog ingen ridtur ikväll, orkar inte det just nu... Trök när hon inte har någon sko så man inte kan galoppa lite :D
Men hovslagarn kommer nog snart hoppas jag....

Fan tycker inte om denna beslutsångest, sucka, vet inte hur jag ska göra med allt, ena halvan av mig vill och den andra vill inte alls... !? Tiden lär väl utvisa allt antar jag men drygt att vänta....

Undra om det kanske blir en film ikväll, men vill inte se själv :P Någon som vill hålla handen ??

Blir IKEA i morgon :) Nice ska bli så kul och skönt att komma iväg, ska fixa lite glas och tallrikar tänkte jag... Sen lär man ta sig en svängom in till Hööks :)  Blir nog en riktigt trevlig dag i morgon !!

Nej nu ska jag ta mej i kragen o göra lite annat !!

Hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0