Spelkväll

Vart en spelkväll med C, M, A och M :) trevligt trevligt, men de vart ju ingen promenad, men får bli i morgon... Måste ju prova min Mp3 hehe Ska prova den redan ikväll, så himla skönt att lyssna på musik innan man somnar, rensa huvudet från alla tankar... Undra om jag kommer kunna somna inatt, mindre troligt men ändå...

Vill så mycket, men de känns inte som om jag kommer någonstans !! HJÄLP mig någon !!

Tillsammans är man mindre ensam, känner mig som den ensammaste i Världen för tillfället !

Nej nu ska Ewe dejta kudden och tycka lite synd om sej själv, eller inte....

Hej hopp gummisnopp ! (Är väl de enda jag kommer ha nu på ett tag btw) HAHA snacka om onödigt vetande !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0