Stå på dig

Jag står bakom dig det vet du... Vet precis hur det känns och hur svårt det är, men någongång så vänder det, säger dom... Även om det känns svårt att tro nu. Sägs även att det finns meningar med allt och att man lär sig något av det, även om jag har väldigt svårt att förstå vad meningen ska vara med att må skit !?
Du ska vet att jag finns här för dig T, va skönt att prata med dig idag och kändes skönt att höra att du tyckte desamma. Måste ju hitta på nå snart, brudarna... Den där efterlängtade filmkvällen kanske med ett glas vin eller två :D Vore skojj !!

I morgon bär det av till Sala, ska vara suporter på skyttetävling :) Kul kul, haha fast jag är väl mer ett störande objekt än en suporter skulle jag tro :P hehe

Red Sanna hem till min moster idag, skulle vara en lugn tur eftersom det troligtvis blir så att hon står i morgon, men det tyckte tydligen inte min häst, när vi kom ner på flygfältet vart hon livrädd för några personer som var ute och paddlade på Myckeln, så hon gjorde värsta rodeo showen på flygrakan, skitkul, eller inte !! Alla ute i sina kanoter glodde ögonen ur sig och alla stannade upp i sitt, höll på att skämmas ihjäl och jag väntade bara på att flyga av mitt upp i allt ihop, det hade ju varit toppen, och det är ju tur för folk att det är gratis att glo !! Efter många om och men kom vi förbi detta som var så himla farligt, då möter vi en bil, och jag kände genast att det var det enda som fattades (eftersom man inte får rida på flygfältet) Jippie !! Brukar ju inte rida där heller utan vid sjökanten... Bilen stannade o en gubbe klev ur och sa att det var livsfarligt att rida där, och medans min kära häst stod bredvid gubben och dampade försökte jag förklara för honom att min häst va rädd och att det inte var meningen att rida där, men han fortsatte förklara med skånsk dialekt så man knappt förstod va han menade, som om jag inte visste att det var farligt att rida där, och som om man vill när det kommer flygplan, hörs ju över hela Dalen när det är flyg igång...

Nej nu blir det nog en dejt med john blund för min del så jag orkar upp i morgon !!

Hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0