Svar på mina kommentarer...?

Ursäkta mig men när bad jag om din åsikt ?? Efter allt vad du och din man gjort mot min egen syster så bryr jag mig ärligt talat inte vad det går för rykten om er... Och hur vet du att denna person pratat om er till mig och vad jag tror och inte tror ?? Tycker båda dom där syskonen är av samma skrot och korn, och lever patetiska liv i sagornas värld.
Kan då ärligt säga att jag inte tror på ett enda ord som kommer ur din mun iallfall... Tack för mig !!


Ursch igår var en jobbig kväll/natt, vill inte gå igenom detta en gång till, orkar bara inte det... Varför är den enda frågan jag kan ställa mig men vet att en dag kommer jag se detta ur ett annat perspektiv och se att det blev bra till slut även om det kanske inte känns så just nu, det kommer blir bättre, vet bara inte hur lång tid det tar....

Tack Lyset för att du finns, skulle verkligen inte klara denna jobbiga period i mitt liv utan dig, utan dig, ingen mig....
Du är bara bäst helt enkelt, du är nog den enda som riktigt förstår mig just nu, och du vet att jag finns här 24 timmar om dygnet om du behöver, du är en äkta vän... Min ängel här på jorden... Tack älskade vän !!

För övrigt går livet segt här... segt med jobbsökandet, ska försöka ta tag i det där i morgon och ringa några samtal. Jag vill verkligen att det löser sig och att jag får ett jobb så jag kan flytta....

Hoppas verkligen att min Mp3 spelare kommer i morgon så att jag kan börja med mina promenader igen, så tråkigt att gå själv när man inte har någon musik.... Så därför vill jag verkligen att den ska komma i morgon !!

nej nu blir det nog sängen snart så man kommer upp i morgon !!

Hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer
Postat av: lys

meeeen, klart jag finns! det vet du.



<3

2008-09-18 @ 14:52:01
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0