Tiggare

Ja alla sådana kan ju efter detta vända sig till C, alltså ibland undrar man ju om vi verkligen är släkt !? Bara för att hon såg så himla fattig ut och bröt på knagglig engelska om att hon behövde mat till sina stackars barn, men det är ju för fan för att man ska tycka synd om dom, men det verkade inte lilla C fatta så givmilt gav hon bort en liten peng. Alltså GAH jag rycker mitt hår för jag blir så irriterad, visst det finns många som har det svårt, men hur mycket kostade inte själva tiggar resan till Sverige då ?? Hallå !! Men men C skulle inte ens klara av en shoppningtur i Sthlm för hon skulle vara ruinerad redan på tågstationen....

Varit på skytte tävling i Falun idag, kul kul.... men det var ju så förbannat kallt... Men jag överlevde ju utan några större skador haha, fast hela jag är ju tydligen skadad enligt mina systrar :D

Kom att tänka på en till sak idag, du påstår att jag kallat dig för richbitch, vilket jag aldrig kan minnas kommit ur min mun, och tro mig skulle jag kallat dig det skulle jag stått för det ! Men nu är det så här att jag skulle inte kalla dig nått du inte va, man är inte en richbitch när man går på a-kassa och får ut 6000:- i månaden ?? Hallå ?? Om det var någon som va rik så var det väl ändå ditt ex och inte du !? Eller ?? Haha Kanske missuppfattade de där :D

Sitter och nynnar på låten "jag är så avundsjuk" och vrider mig av skratt, HAHA ! Ja ni som läser min blogg kan ju förstå varför kanske... sitter fortfarande och grunnar på varför jag skulle vara det !? Någon som har någon ide ? Jag, C och M pratade om det idag och kom fram till att jag visst va lite avundsjuk för vem vill inte vara gift med någon som har ett basebollträ i bakluckan som man kan slå sönder bilar med ?, och som kan pissa på andras skotrar ?, och en som har ett brottsregister ? WOW gud va häftigt och moget beteende av någon som ska bli pappa dessutom !! Kanske ska sätta upp kontaktannons på anstalterna runt om i Sverige så kanske jag får något napp, eller va tror ni ?? Finns väl ingen som är så cool som hennes man ändå, men det är ju värt ett försök :D Haha  "hej pappa, min nya kille sitter på Kumla, vi ska gifta oss o jag är gravid" Kan ju säga att pappa nog skulle strypa mig innan ungen ens va född :D Men nu är det ju inte riktigt det här livet jag vill leva.
Så snälla patetiska lilla du, sluta gå runt och tro att alla vill byta liv med dig, för jag känner då inte en enda !! 

Nej nu ska jag dejta kudden o drömma om mitt patetiska liv :D

God natt mina läsare...

hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hehe!! men va faan.. jag fick faktiskt dåligt samvete! det e sant!

En sak till.. Joo lilla vän.. ALLA är vi perfeta förstår du.. ALLA vill vi ha en partner som är kriminell.. ALLA säger vi till andra en massa lögner om hur perfekta vårat liv är så att andra ska bli avundsjuka på det egentliga patetiska liv vi lever.. HAHA!! nej fy fan.. jag blir så äcklad av den falska vänskapen jag hade med den där.. blä! vad trodde jag egentligen. Hon har verkligen visat hur falsk hon är. Om det är någon som ljuger så är det hon. Tack för mej!

2008-09-15 @ 15:37:58
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej igen! Tänkte bara säga en sak? Jo och det var att ni trodde allt hon sa om oss. Och om hennes egen bror Daniel:S Det är hemskt. Jag hoppas nu att du inser att denna person som jag vet du skriver om inte alls har rätt i det denna sagt. Hoppas ni står på er så ni inte blir blåsta av denna igen. Ni är bägttre utan denna! Denna kan inget annat göra än att TRO att sitt liv är perfekt. Men då är frågan varför förlorar hon så mkt vänner hela tiden om hon är så perfekt? Nej usch! Håller med det du säger! Mvh

2008-09-16 @ 10:04:26
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0