Väldigt trött

på vissa människor som tror att dom är dom enda på jorden som varit än det ena än det andra, det är bara dom som vet hur det känns och hej och hå, och det mest patetiska i det hela är att dom tror att hela världen är svart av avund på just dom, enligt ryktena så skulle iallafall jag vara det ?? Och då undrar jag, Varför i hela Hel*ete skulle jag vara det ?? Kan inte se en enda sak i dennes liv som man är avundsjuk på, finns inte.... Jag trivs faktiskt med mitt liv efter omständigheterna som hänt...

Kommer ihåg första gångerna man träffade denna människa, kommer så väl ihåg hur mycket hon skröt över att hela Mora hade så stor respekt för henne, att alla var rädda för henne, Jo men visst :D HAHA Och för att inte tala om när dravlet över rikemansfamiljen kom in i bilden vilket man sett nu inte stämmer så där som man fick förklarat för sig då... Det kallar jag patetiskt och töntigt att försöka vara någon som man inte är, tror hon sett lite för mycket på tv... !?

Jag kan inte säga att jag är den mest perfekta människan på denna jord, men å andra sidan har jag väl aldrig påstått det heller... alla har sina fel och brister, det finns ingen som är perfekt.

Kan erkänna att när det tog slut med M så rasade min värld samman, vi hade försökt få barn och kollat på hus så därför kändes det som om min värld bara fösvann, det fanns ingen framtid, och nu vänder denna patetiska person detta mot mig och hånar och säger "jag kan iallfall bli gravid"... Men å andra sidan så försökte inte vi så länge heller, och jag skulle inte vilja ha hennes partner till pappa till mitt barn, hellre hade jag behållt barnet efter en våldtäckt än med honom.
Men enligt henne så är jag ju så himla avundsjuk, vet att det är hon som mår dåligt, vill få alla andra att tro att hennes liv är helt perfekt, men ALLT kan INTE vara helt perfekt hela tiden, bara i sagornas värld men det är väl där dom lever.
Jag är iallafall inte ett dugg avundsjuk, trivs med mitt liv just nu när man fått sett allt i ett annat perspektiv....

Nog om detta.....

Ska snart till stallet till min älskade häst :) Det är kärlek det.... Har kommit igång riktigt bra med ridningen och motionen, det går bara för bra, viktnedgång :) Yes !!
Och ringde ett viktigt samtal igår :D Så snart kanske flyttlasset går igen från denna håla :D Ska bli så himla skönt !!
Nu hoppas jag ju bara att det blir så :)

Nej nu blir det stallet!

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Brukar aldrig skriva komentar i din blogg, men jag måste hålla med dig om detta inlägg och jag tycker det är bra att fler fått upp ögonen och ser hur det egentligen ligger till med denna person. (Kan nog gissa vem det handlar om för det stämmer så bra) Så det var det jag ville säga!

2008-09-13 @ 20:12:59
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0