Julen är över



änterligen får jag säga !! Jag har jobbat och överlevt hela julen, känns toppen !! Nu kan man ladda inför att jobba nyår i stället :) haha som att det va mycket bättre men ändå !!

Ikväll blir det en förhoppningsvis trevlig kväll i Mora med Millus och Helena med tacos och det viktigaste... vinboxen... Ser fram emot denna kväll sjukt mycket, ska bli skönt att komma bort o bara koppla av, känns som om jag kan behöva det just nu !!

Har varit och ridit i ovädret idag också, kände jag fick lov när hon fått vila under julen och det var väl inte mer än behövligt om jag säger så :) Väldigt pigg och vaken häst men kul hade vi, vart en snögalopp i Kåtillaskogen !!
Hm funderar om det blir ridhuset i morgon !! det visar sig...

Jag har en ide, som jag önskar hade gått att genomföra, hade blivit kanonbra skulle jag tro !!

Nej nu ska jag handla sen dusch sen åker jag till Moooooooooooraaaaa...

Tjipp o hej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0