Fredag den 13:e


Snacka om otur !! :D

Jahapp då var denna dag nästan slut coh konstigt nog måste jag ju säga att den gått bra. Trodde jag inte med tanke på vilken tur jag haft tidigare. Red ju båda Sanna och Sune och förväntade mig att åka av men icke, tro nu inte att jag är ledsen över det snarare förvånad för det gick fruktansvärt bra idag !! Kändes kanon !! Va ju så fint väder också, -10 och solen stekte så jäkla underbart att rida då !!

I övrigt vaknade jag 10 minuter innan väckarklockan ringde så låg och drog min tills klockan ringde 08,oo och gick då upp och åt min kära frukost, havregrynsgröt och äppelmos.

Längtar tills jag får kolla på träningen i morgon, roligt att få lite tips och bli lite mer motiverad, sen blir det att ta det lugnt och förhoppningsvis hitta på nå kul !! :)

Jo en sak hände idag min jä*la nagel för 600:- spänn gick av !!! *ArG* Så nu blir det inga fler långa naglar för Ewes del... M, jag sa ju att dom inte skulle hålla i stallet....

Varit i stallet helaste dagen, från 09,oo till 17,oo... De ni !! Det ska jag säga är bra för psyket, man slipper alla tankar och må dåligt, där mår man bra. Ursch när man kommer hem så får man genast slåss med tankarna...

I morgon kommer den dag som jag hatar mest av alla på hela året, nämligen alla <3 ans dag !! Nej den hade dom kunnat ta bort från kalendern utan att jag skulle bry mig !! Kommer må skit i morgon....


Nej duschen nu sen mat !!


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0