Inskolning

Nu har jag varit tyst på grund av att jag fått mer inskolning på en tredje grupp, nämligen Utmeland, så nu är det bara centrala och inne kvar :) Gick mellan 07,oo-16,oo igår och så blir det 15,45-21,45 ikväll och så sover jag i Mora då jag går 07,oo-16,oo på torsdagen. Känns riktigt bra !!

Ringt läkare också, fått tid på tisdag, nervös och mår riktigt dåligt. Vill inte men jag vet att jag måste.

Umgick med M igår, det var riktigt trevligt och längesen !! Tack för en underbar middag och tack för matlådan ;) Vi måste ju göra om det snart, tror jag ska ta träningskläder med mig nästa gång så kan jag ju träna :D haha !!

Hm jaha vad händer mer just nu ?? Inte så mycket, längtar till lördag ska upp på klubben och kolla på träning då det ska bli kul !! Hoppas verkligen att padden passar på Sune !!

Nej nu blir det gröt sen stallet !!

Kanske skriver mer idag eller ikväll.


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0