Jobb jobb jobb

jobb jobb och återigen jobb.... sitter på jobbet just nu och det finns inte så mycket att göra.
Vill bara att klockan ska bli fyra så jag får gå hem för då är denna helg avklarad :)
Ridhuset när jag kommer hem !! Jippie !!

Har funderat lite på vad jag vill göra med mitt liv, jag vet en utbildning som jag vill gå och den ska jag verkligen kämpa för att klara innan livet är helt förbi :) Men mer då ?? Jag lär väl utbilda mig och bli nått som alla andra...
Den stora frågan är bara : VAD ?? Och nej de finns ingen skola för Lyxprostituerade de får jag vara på fritiden :D

Nej nu ska jag se om jag behövs där ute....


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lysprostituerad?

2009-02-08 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0