12:e



Bara jag o Lys som förstår bilden ;P

Ska jag till min kära Lys :) Numera kallad slamplys :D tihi fast hon va dum idag !! dumma dumma dummaste !!
Hon kallade mig idiot :( snyft !! ledsen i ögat vart jag :( Men förlåter henne :)
Får ju kanske träffa den kända Björn Gustavsson :)
Tror jag ska börja plugga i Borlänge jag med :D Hon och hennes studiekompis bakade istället för att plugga, det är tydligen så man gör där nere :D HAHA

Kollar på drömkåken nu... bra film... typiskt min tur, va kanske bra att jag o M inte köpte hus :D

Jag längtar ihjäl mig till måndagen !! vill ha den nu !!

Nej nu blir det nog soffan igen... har så tråkigt !!!

Dåligt med bilder på sistone, lovar, ska bli bättre på att knäppa och lägga in bilder !!

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0