En lördag hos Lys

Japp vart en heldag hos slampLys ;) Kom dit 06,oo på morgonen :)



Uppknäppta byxor ;P



Kollar till maten....



Vem messar hon till när det inte är mig ?? :O  B G kopian kanske ?? :D

När jag kom 06,oo på morgonen så började vi med lite snack som jag somnade ifrån :D haha stackarn pratade med mig o jag bara somnade :P F-låt !!
Sen åt vi gröt med äppelmos och så gjorde vi oss i ordning för en promenad mot Kupolen !!
Där handlade Lys en Björn Borg väska och så gick vi och fikade, va även in en vända på GAME och träffade B G kopian !! trevligt trevligt var det !! Btw så har han utlovat vattenkrig i sommar och så ska han klättra naken på fotbollen i rondellen, lovar att jag ska återkomma med datum så ni vet ;) haha trevlig prick de dära !!

Hm vad hände mer då ?? Pratade på hennes msn och skämde ut mej bland hennes vänner, inget ovanligt med andra ord... haha

Sen kom pappa o hämtade mej !! Åkte hem mot Dalen igen då !!


Tack för en underbart trevlig heldag, du betyder väldigt mycket mer än du tror ska du veta !!

Snart bär det av neråt igen !! :)

Kommentarer
Postat av: slamp

ujuj, fina bilder du... impad jag blir. =D

2009-01-20 @ 01:52:14
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0