Jobb, häst och hästjobb

Jaha nu är Sanna klippt, skönt !! Stort tack till A för all hjälp !!
Skönt att kunna rida utan att hästen är dyblöt i svett när man kommer tillbaka
till stallet....



A i full gång med klippningen...



Naken :)



En halv häst låg på golvet när vi va klara !!


Hänt annars i mitt liv då ?? Varit mycket häst nu på sistone, följde M till ridhuset
nu ikväll och kollade när hon red Kippis, annars har jag varit i stallet hela dagen...
mockat hela stallet, ridit två hästar och fixat med kraft och hö... Kul...

Fick höra igår att det syns att jag gått ner i vikt :) Glad blev jag !! Känns skönt att det
ger lön för mödan om man säger så :)

Jobba i morgon, jobba söndag också... Känns bra med jobb, men är 4:e helgen på
raken nu, känns lite tråkigt kanske... men men skönt skönt när lönen kommer.

Bokad tid i Borlänge den 27:e :) Klockan 10.oo ska jag vara där !!
Dejt med Lys är inbokat sen länge men nu är allt klart för avfärd !!

Skickat iväg min dator också... suck, vill ha en ny !! nån som har en på lager ??

Vet inte hur jag ska göra med vissa saker, suck, kan inte någon bara säga hur jag ska göra !? Vill bara att allt ska lösa sig !!


Nej nu blir det sängen !! God Natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0