Mycket att se fram emot !!

Ursch hade så gärna velat ha en egen dator... skulle vara så skönt !! Kunna spara alla sina bilder, spara favoritsidorna... ja allt det där, ha lite privata saker.... Så drygt också när alla vill sitta här, men men...

Igår bokades de resa :) Älsket bokade kryssning så i början på februari åker vi !! Så kul och skönt ska de bli att få komma iväg lite från all stress !!  Längtar !!



Vaknade av ett samtal i natt, vet inte hur jag ska reagera !? Vet inte vad jag ska känna !
Fick andra sms också som faktiskt gjorde mig glad !! :)


Längtar så enormt mycket till tisdag !! Träffa Älsk igen och så ska jag änterligen fixa håret !!
Ska bli så otroligt skönt och trevligt !!
Har ju lite att se fram emot nu och de känns bra, måste ju ha det när det känns tungt att leva :P

Jobba ikväll, känns så där, roligt att jobba kväll men hoppas att jag slipper en viss tur, men med min  tur lär jag väl få den turen. krångligt att förstå ?? :) Haha invecklad jag jag vet !

Fick reda på en sak idag, det gjorde mig riktigt förbannad. Är det så jäv*a svårt att hålla sig till sanningen ?? Varför inte bara stå för det !! Det kommer alltid fram i slutändan ändå och den enda ni förstör för är er själva !! Idioter !!

Gjorde i ordning frukost åt alla här idag !! :) Mysigt att äta med hela familjen för en gångs skull och inte helt ensam som annars. Det var himlans mysigt ska ni veta, måste göras om !!

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning inför jobbet !!


Ha en trevlig kväll alla ni som förtjänar det !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Anders

Så trevligt me en kryssning. Kram.

2009-01-26 @ 06:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0