Sadel

Nu har jag änterligen fått tillbaka min sadel, skitig och trasig va den, sista gången jag lånar ut några saker innan jag sålt dom kan jag lova. Skulle aldrig kunna göra så här jag.



Varit i stallet hela förmiddagen, mockat, fixat hö och kraftfoder och så red jag Sune en vända :) Gick bra trots att han va lite spänd. På grund av kylan så får nog Sanna stå idag ska ju snart iväg till Ridhuset med M och Kippen också så.

Så himla skönt att man städade igår, har ju lite ont i nacken efter gårdagens flygtur : / sen va de skönt att sova i nya sängkläder, så nu har jag bara lite tvätt som jag ska ta hand om idag... Blir nog en film ikväll. Sällskapa ??

Nej dra mej till stallet nu....


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0