Less

Känner mig bara fruktansvärt less på allting. Fick mina scheman för sommaren igår. Kul kan en del tycka men inte jag inte... Första perioden jobbar jag 4 helger utav 5 !! Är det ens mänskligt ?? Undra hur cheferna som lägger dessa scheman tänker, skulle dom själva vilja jobba efter dessa scheman ?? Skulle inte tro det, men vi är ju "bara" vikarier och oss kan dom göra som dom vill med. Inte konstigt att Mora kommun inte har vikarier...

En positiv sak idag är att mitt paket har kommit, fast det lär väl sluta negativt med att inget passar !! Nej ska sluta vara negativ nu... Mötet med G gick ju faktiskt också bra så det känns skönt !!

Släppte hästarna på bete igår och det är så oroligt skönt !! Kollade till dom i morse och Lasse o Sune va skittrötta å låg ner när jag kom :) Så söta så dom "små" liven...

Nej nu ska jag åka ner på bynn å hämta mitt paket !!


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0