Planeringar

Har några planeringar nu inför sommaren, och det är ju inte helt fel att ha lite att se fram emot :) H ringde mig när jag va på väg ut till stallet o flikade in att vi måste göra en repris från förra helgen, och det måste vi abslout ;) haha trevligt trevligt !! Bestämt helg så ska bara kolla upp det ikväll på schemat så fixar jag det på mötet i morgon. Har även planerat in vecka 32 :D Kommer bli kalasbra det !! I har ju även lovat en båttur med alkohol eller hur var det ?? ;D

Hoppas även att C, E, I och L kan komma vi hade ju så trevligt på jobbet idag :) Tack flickor alltid trevligt sällskap kommer sakna er i sommar, tur vi är dörr i dörr !!

Varit ute i Kalser och ridit ikväll, gick kanon och det känns så skönt efteråt. Nu känner jag mig mer sporrad än förut. Och det dels tack vare min mormor som sa en sak till mig nu i helgen, sånna saker gör en glad och mer motiverad till att fortsätta sätta upp mål.

Och änterligen är midsommar helgen över !! Och för mig har det inneburit 30 timmars jobb, och förhoppningsvis och då menar jag verkligen förhoppningsvis så kanske det blir en bra lön nästa månad....
Börjar ju på schema i morgon, nice, synd bara att det är "fel" grupp, men men de får väl gå för den här sommaren.

Skulle träffat M igår kväll men de blidde inte riktigt så, tråkigt hade sett fram emot det faktiskt, men de är som vanligt när man ser fram emot saker.... men F kom förbi en vända, det var trevligt !!

Många tankar och funderingar just nu....


Nej dusch sen soffmys !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0