Tyst

Har inte bloggat på länge nu, har ingen lust att blogga längre, har kanske ingen större lust till nå längre... men men ska väl försöka ta mig igenom denna period också...

Kommit hem från Borlänge där jag spenderat helgen hos Älsket !! Tack för en underbar helg... Behövde den verkligen för mitt mående, hemma igen och det märks verkligen.

Sanna fick sin nya grimma idag, hon vart sååå snygg !! (bilder kommer senare när ork finnes)

Träffat R här i Dalen också, kul värre va ju ett tag sen nu, och kul har vi haft !!

Idag har jag varit i stallet, satt upp hage, umgåtts med syrran o kaka, gjort god efterrätt, varit på VC och gjort cellprov. Hunnit med mycket idag...
Nej nu blir det nog sängen, ska släppa ut hästarna i morgon sen iväg med E till vettis för kastrering.

Förhoppningsvis får jag fingrarna ur snart o sätter ut bilder...


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0