Helt slut

Börjar bli lite slut, jobbar jämt... men men ska inte klaga jag blir ju rik :) Jobbar ju bara idag sen är jag ju ledig fredag, lördag och söndag... Åker ju mot Gävle på Lördag !! Kul ska vi ha och hoppas verkligen att allt går bra !!

Hm vad händer annars i mitt liv ?? Saknar Älsket enormt mycket, men snart så, ska härda ut...

Idag är det Björnträffen, kan ju inte vara med pga att jag jobbar, tråkigt för den tävlingen brukar vara kul att vara med på.

Ikväll hoppas jag på myskväll med syrrorna, är ju LEDIG i morgon :) Och jag hoppas även på en skön sovmorgon med sömn och en lång härlig frukost med familjen !!

Nej nu ska jag kanske göra lite nytta på jobbet... Hörs senare...


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Bra att du jobbar och blir rik, då kan vi hitta på nåt kul! Hoppas det går bra i Gävle! 9 juni ska jag hoppträna nästa gång, om du vill se en stjärna!

2009-05-21 @ 12:34:04
URL: http://vickyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0