Motgångar

Varför ska allt vara så fullt med motgångar hela tiden så fort man ska göra något ?? Kan inte en sak bara få gå fort, snabbt och enkelt ?? Men men ska tydligen kännas att man lever. Hade önskat lite medvind nu !!

Alltså om man hade fått sudda ut en sak i sitt förflutna som man hade klarat sig utan så hade jag velat sudda ut mina ex och då speciellt det sista. Vad har jag levt i för bubbla egentligen !? Glad att det är över och att det nu är raderat !!

LÄngtar enormt mycket till 28:e !! Vi kommer ha så kul !! :) Sakar o Älskar !! Tack för att du finns, du gör så att jag orkar ta mig igenom alla gråa trista vardagar som är fulla med jobb.... Kärlek !! Du gör mig levande !!



Du och Jag för alltid !! <3


Kommentarer
Postat av: dejten

Jag längtar minst lika mycket efter dig! Många mysiga stunder kommer vi att få...

2009-05-18 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0