prioriteringar

Ja det måste man göra i bland och jag kan känna att jag varit väldigt dålig med det nu på slutet. Igår gjorde jag ändå något som kändes bra. Ska fortsätta att göra sånna saker även om de känns tungt !

vad har hänt i mitt liv nu på slutet då ? ja ganska mycket faktiskt, mycket jobb, invald i styrelsen, städa, tvätta, stallet, lammningar, bilkrångel, diplomtextning, ja som ni märker kan listan göras lång. Känns som om man knappt har tid att äta och skita längre... men å andra sidan äter man inte så behöver man ju inte skita heller !?

Ikväll blir det jobb, nu innan ska jag försöka städa resten o tvätta någon maskin till...

Så nu blir det inge mer dator !!

Ha en trevlig söndagskväll alla för det ska jag ha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0