Hästar

Varför har en del häst ?? Det är fruktansvärt skrämmande med all denna okunskap och mycket vanligt sunt förnuft som väldigt många inte verkar ha !!?? Jag blir fan rädd samtidigt som jag lider enormt mycket med alla dessa hästar !!

Folk ställer krav på sina stackars krakar fast dom inte rider där emellan, sen när det inte går som de förväntas då är det en skithäst som inte kan nånting ! När det i själva verket är ryttaren det är fel på !! Men så fort det dyker upp nå kul typ en tävling då tar man hem från betet och dammar av och rider en gång innan det är för mej helt ofattbart !!
Förstår mig inte på sånna människor, förlåt men ni borde ha en trähäst från Nusnäs... om ens det !


Ursch är så fruktansvärt irriterad !!

Nej nu åker jag och sköter om min underbaring !!



Älskade häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0