Övning ger färdighet ?

Följde pappsen till jobbet, tänkte öva på att jobba vaken natt eftersom smarthuvudet Ewe tagit på sig att jobba några nätter i sommar.... Hm ja vad man kan dra för slutsatser av det hela tro ? Jo det gick åt helvete då jag pallade 2,5 timme, det känns ju toppen !! Fast å andra sidan så har jag ju inte haft den optimala uppladdningen heller då jag snart varit uppe i 24 timmar, kan ju vara därför, hm de tåls att funderas på....

Dagen har för övrigt bestått av jobb 7,30-16,00 sen hem och fortsätta bygga på beteshagen i spöregnet, det rekomenderas inte. Blött och kallt och trots regnet så fanns det massa myror !! Efter gårdagen så vill jag inte ens se en myrjä*el !! Eftersom jag e utan bil numera så hade jag ju syrrans så fick åka i linne och trosor hem eftersom resten av kläderna va som ocentrifugerade kläder... Kändes vid närmare eftertanke inte som att jag hade förutsättningar för en jobb natt i natt :D

Nej hoppas på en sovmorgon i morgon !!

Föresten så löste sig allt i dag !! Känns KANON !! :) Varit så nervös för det samtalet och det visade sig att jag inte behövt gå runt och mått dåligt över det, men men bra nyheter !!

Nej nu tittar ögonen in i skallen snart....

God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0