April

Trodde det skulle vara en bra månad, men den börjar ju inte så bra kanske....

Känslan jag har just nu är mest ledsamhet, var längesen jag grät så mycket som jag gjort på sistone. Känns riktigt tungt. Önskar du förstod hur sårad jag känner mig. Men finns inget att göra. Man funderar och funderar vad man gör för fel, allt tydligen. Nej ensamt är starkt och det börjar jag starkt tro på. Sånna här dagar saknar jag Turbo och Milo enormt mycket !! Dom enda killarna jag kunnat lita till 100% på.... Finns sån ångest inuti mig som jag kommer få leva med....


Älskade Turbo <3

Lyssnar just nu på Aaste Hunnes Sem´s låt "I cant make you love me" stämmer rätt bra... Tårarna vill inte riktigt sluta rinna heller... men lika bra att låta det komma ut. Det man inte dör av blir man förhoppningsvis starkare av.

Längtar till på fredag, då kommer änterligen lillsyrran hem ! Saknar henne så ! Och söndag ska man änterligen få skjuta igen !! Härligt !! Plus att då är man ett år närmare pensionen... Lys o Millus kommer ni på tårta eller ?

Nej försöka sova, försöka att inte tänka....

Hoppas att morgondagen blir ljusare....

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer ju idag gumms!! :) Då ska vi prata MASSOR!! Saknar er i familjen så det gör ont i mig!!!!! Älskar er!! ♥

2010-04-01 @ 12:01:19
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: lys1

tårtbjudning, de var som fasen..!

2010-04-01 @ 21:35:39
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0