11 dagar kvar...

Den närmaste tiden kommer jag leva bland kartonger, har idag packat ner allt i rummet. När man står där bland kartongerna river det upp gamla minnet, det var smärtsamt.
Blandad känsla finns nu i kroppen ! Men det blir nog skitbra när allt är klart !

Måste ta iu med tvättberget också, men är ju på god väg !

Varit en välbehövligt ledig dag ! Bjuden på middag har man också varit idag, det var jättegott så tack B för maten !

Funderar väldigt mycket på dom kommande provsvaren samtidigt som fredagen skrämmer mig. Längtar enormt till lördag känner jag nu för då är detta över, eller nja nästan iaf.

Nej dags att äta en nattmacka innan sängen, klockan ringer ju 04,30 i morgon bitti. Life is great !

Kändes fruktansvärt bra med dom värmande kommentarerna på mailen. Det stärker mig.


Bloggar väl snart igen om jag överlever livet bland kartongerna ! Känner på mig att det kommer att vara påfrestande den kommande veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0