Det blir aldrig...

som man tänkt sig. Men varför ska allt gå lätt här i livet ?! Hittills har det varit en okej natt att jobba även om den varit lite stökig och jag har faktiskt inte ens varit trött :) Kan bero på att jag faktiskt sov lite innan jag började jobba. Nu är det dessutom bara 2,5 timme kvar till jag börjar rulla hemmåt.

Igår sålde jag även Sannas gröna fina vintertäcke, det gick fort vill jag lova. La ut annonsen vid 13,00 tiden och 19,00 va det borta. Skönt när det går fort !

Mitt paket kom även igår :) men jättesnygga nyckeldekorer, bild kommer när jag har tillgång till sladden. Så söta. Och så kom ju även födelsedagspresenten till en speciell person som jag hoppas uppskattar den.

Är fruktansvärt nervös inför dagens vårdbesök. Tack C för att du följer med. 13,00 kommer dommen. Hoppas hoppas hoppas innerligt att det går vägen....

Nej jobba lite nu så man får åka hem till sängen någongång.

Hörs då hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0