Saknad

Just nu skulle jag kunna betala för att få sova ! Är sjukt trött men i morgon vid ca 09,00 HOPPAS jag att jag ligger i sängen ! Är huvudet dumt får kroppen lida så är det ju !

Har för övigt börjat att packa ur rummet ! Känns både och ! Det kommer bli kanonbra bara allt är klart det är jag övertygad om det är bara vägen dit som är tung !

Saknar en person sjukt mycket. Jag vill.... men det hjälper inte !

Vad händer för övrigt ? Inte mycket mer än jobb för tillfället. Hästkraken står där hon står, men blir ändring på det till veckan förhoppningsvis !

Har iaf börjat på allvar att ta tag i mitt liv och det känns jättebra. Ska boka tid på tisdag till en sak som oroat mig en längre tid och jag hoppas att den oron kommer släppa. Ska även besöka blodcentralen i Mora på tisdag för att skriva in mig som blodgivare. Har också gjort en flyttanmälan så 19:e november har jag egen adress :)
Känns ganska nice faktiskt !

Om klockan ändå kunde gå lite snabbare... tack och lov får vi ju en timme extra i helgen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0