2011

Jaha då var det nytt år. Dåligt med bloggande från min sida, men kan säga att livet i planering varit något fulltecknat på sistone så tiden till bloggande har inte riktigt funnits.

Julen har varit helt underbar, har varit ledig och tillbringats med dom som betyder allra mest <3 har haft en helt underbar, mysig och kärleksfull jul ! Och att Du fick vara med en liten stund betyder mest.

Nyåret firades in med liten syster med kavaljer + kusinerna med respektive plus bästa Millan. :)

Kan säga att min kropp just nu är fylld med mycket blandade känslor. En slags obeskrivlig panik. Tack underbara F för att du finns och lyssnar när man som mest behöver det och självklart annars också !

Vad har annars hänt på sistone ?.......
Gjorde slag i saken och köpte en julklapp till mig själv som jag tyckte att jag förtjänade :) Det var en skitsnygg soffa och soffbord från möbelrondellen, känns great !

Mycket jobb på sistone och det verkar inte lugna ner sig speciellt mycket, vilket iof är skönt men hade varit skönt med lite ledigt också men den dagen kommer den med !

Varit och lämnat blod för första gången i tisdags ! Är stolt över mig själv och tycker att fler borde ta sitt förnuft till fånga och bli blodgivare ! Rädda liv - bli blodgivare !

Fått cravings på apelsiner och nyponsoppa med rån och ost ! Nej jag är inte gravid, även om man skulle kunna tro det :D haha !

Och jag har bestämt mig för att satsa helhjärtat på skyttet denna säsong och försöka kvala in till SM som avgörs i Göteborg, skulle vara helt toppen att få åka dit ! Pappsen, C och jag har planerat lite tävlingar och träningar framöver, känns toppen att ha stödet, det taggar mig ännu mer ! Siktet är inställt på SM !

Har för övrigt även bestämt mig för en annan sak, känns lite tufft då jag faktiskt brinner för det, men har inte orken och engagemanget kvar känner och och då är man fel person på fel plats.

Hälsade på J och luktat på bäbis, jag är inte ett dugg avis inte.... Får besök av dom nästa fredag *längtar*

Och så har jag självklaart jobbat, jobbat och jobbat !

En sak som hänt för ett tag sedan har påverkat mig ganska starkt. Natten till idag sov jag nästan ingenting alls pga mardrömmar om detta. Kände paniken 02,30 och fick tvångstankar om att jag fick lov att flytta. Helt sjukt hur man som människa kan påverkas av vissa saker.

Jag har en längtan som är så stark och som jag vet kommer bryta ner mig totalt om den inte kommer gå i uppfyllelse. Varför ska livet vara så orättvist och komplicerat för !?


Oj vilket blandat inlägg det blev, men det är ju bättre än inget alls !
Nej nu ska jag jobba lite !

Kanske bloggar snart igen !

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha hade jag helt glömt bort, men denna hemsida är inte ens jag som gjort, ;) haha hon skulle ju hitta en CD skiva åt mig :D sen så tror jag jag kanse slängt lappen med lösen, så du får skicka sms, fråga henne mer hur hon vill ha det bara :)

2011-01-14 @ 11:17:20
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Madde

Finns här jag med! Bara ett telefon samtal bort! Hoppas att du vet det!! ♥

2011-01-14 @ 13:07:22
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0