Äkta kärlek

5,5 timme kvar till helg, och jag ska vara ledig heeeela helgen ! Känns så fruktansvärt skönt så det finns inte ! Kommer även att ha hand om hästarna hela helgen så det är skönt ! Fixat i stallet igår och det vart riktigt bra !

Har en del funderingar just nu... Vet inte hur jag ska hantera en del av dom men de löser sig nog !

Känns så skönt att allt löste sig igår ! Jag mår verkligen bra inombords över det ! Därför jag tog beslutet om ledighet i helgen ! Känns underbart ska göra lite saker åt Pistolklubben hade jag tänkt. Hoppas på finväder för jag vill vara ute ! :)


Saknar mina fyrbenta fruktansvärt mycket ! Den enda äkta kärleken som finns i livet <3

       
     

Mamma älskar er och saknar er ! Speciellt T och M som är dom
finaste änglarna i himlen ! Finns ingen kärlek som övervinner
den till dom 4 benta, den är oslagbar, oersättlig och fullkomligt
omöjlig att leva utan.....

Vissa saker ångrar man så grymt mycket här i livet, jag kommer alltid
få leva med den ångesten ! Förlåt mig T jag önskar jag kunde vrida tillbaka
klockan och ta andra beslut, med facit i hand.... Jag kommer aldig göra om
samma misstag igen, aldrig !


Nog bloggat för ikväll ! Funderar på att ta bort bloggen !
Missförstånd är bara jobbiga, för det är allt det är, ett missförstånd !


Kommentarer
Postat av: Madde

Nej det tycker jag inte att du ska göra!!!!

Saknar er, och finns här när ni behöver prata!! ♥

2011-05-20 @ 12:01:40
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0