Jag = Lycklig

Ja just nu är livet underbart ! Och nej det handlar inte om karar då jag lever efter filosofin att man inte ska beblanda sig med kalsongbärare, har man inte problem så drar man på sig !

Nej livet är underbart av andra anledningar ! Känns så bra just nu !

Midsommar är planerad och den kommer spenderas på bortaplan !
Vi kommer ha grymt roligt och jag längtar, jag räknar dagarna !

6,5 timme kvar till helg och otroligt nog ska jag vara ledig hela denna helgen också :)
Helt underbart, den ska spenderas med KM C vapen på hemmaplan, hagbygge, plugg, Skyttetävling i Gagnef, Fannymys, Hämtning av Rockard och spån, Renatemyyys, Fixa frillan, shoppa, Sovning i min nya sköööna säng :)
Låter som en toppen helg ! Åh va jag längtar !

Njut av livet medans du kan, du vet aldrig när det tar slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0