Livet i allmänhet

Just nu går det bra för mig ! Känns toppen med allt, har beställt en för tidig julklapp till mig själv, eller ja egentligen tre ;) hehe man förtjänar det ibland och ja nu var rätt tillfälle helt enkelt ! :)
Ett paket har anlänt och jag hoppas att de andra två kommer i morgon det borde dom göra !

Det är bra med insikter, då kan man släppa det man inte vill ha i sitt liv och gå vidare !

Haft en jätte trevlig kväll med grillning i storbrotts slogbod med underbara människor ! Fruktansvärt glad att dessa finns i mitt liv ! Något jag uppskattar är de riktiga vännerna som kan säga direkt till en vad dom tycker och inte går bakom ryggen, dom visar ju iof att det är där dom hör hemma !

Dagens bästa citat: Lär dig leva med sjukdomen och sluta vara en !
Klockren kommentar !

Ikväll blir det middagsmys i Kåtilla med älskade familjen ! Älskar verkligen min familj ! <3 Ni är dom som får en att kämpa vidare när hoppet och styrkan sviktar ! Ni är bara bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0